Monday 16 July 2012

Zero2Hero 7&8 July - Bukit Gambang , Pahang :)

Bismillah .. Assalamualaikum all :)

Have you had your shake today ? ! hehehehe .. rasanya mcm dah lama sgt aku tak update blog nih ! hehehe .... sorry kalau ada yg tertunggu2 *bajet ckit , padahal ada 2 fllower je* HAHA ... 7&8 july haritu ! aku telah pergi ke satu event yg sgt3 best !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haaa , xtw nk describe cm ne dah ! ngeheeeee ! rugi gila yg tak pegi tu .. kuikuikui .. so , korang kena tggu next zero2hero yg xtw bila ada lagi .. hehe . Kali ni akan ada banyak ucapan Terima Kasih ! sebab tanpa mereka2 ni , aku tak pergi zero2hero tu tw :')

Utk pergi zero2hero ni pon banyak gila benda yang jadi ... dgn kena settle kan stok jumaat before zero2hero nye laaa .. train rosak laaaa .... hotel penuh laaaa ... Mantin N.9 - Jalan Raja Chulan - Sungai Buloh - Mantin N.9 - Sungai Buloh - Setiawangsa KL - Gambang, Pahang ! Awesome x ? semua ni dalam masa kurang 24 jam ..eerrrr , mmg sgt3 .. tersgt100 .. menguji aku ! Allah je yg tahu ! Tapi , Alhamdulillah .. aku ada Hero yg bnyk sgt membantu aku . masa aku tgh down , dia bg aku semangat ! Terima kasih sangat :') Dengan mata yg bengkak nangis + tak cukup tido , tak mandi satu hari + macam sakai pon ada gak laaa . haha . dannnnnn aku telah pergi ke rumah seseorang yang sebelumnya aku telah berangan nak pakai cantik2 , ala2 bole buat menantu gitu .. eerrrgghhhhhh .. keadaan telah mendesak aku utk sebegitu rupa , aku redhaaaaa ~ *ayat pasrah* Terima kasih Pak cik n Mak cik tumpangkan tido kt umah .. <3 :) *nervous2* HAHA . kelaka je aku ni -.-'

Pagi2 buta kteorg da gerak dari rumah pergi Setiawangsa sbb bus tggu kt sana .. da la xtw tempat , tido 2 jam je kot .. ggrrrr .. xtw nk ckp cm ne dah ! hadap je laaa ... kul 7 pagi aku n team aku pon bergerak lah ke Gambang, Pahang !!! Akhirnyaaa , sampai juga aku di sana :') Thank you Allah ... sampai2 je , event dah start ! dapat laaa duk belakang2 .. cdey je kan ! tapi nasib baik selesa sgt3 .. dan dpt dgr dgn baik semua yg nak disampaikan ... Belajar3 :) sukasukasuka ! Speaker3 semua sgt3 luarbiasa !!!!! haishhh , tak tau la aku , sape yg tak g tu mmg rugi sgt3 :P hahahaha


Waktu malamnyaaa , paling best !!! Makan time :D hikhik .. 


Kteorg kan first time pegi .. so dinner malam tu kteorg biasa2 je .. yg best , makan puas2 naaaa :D suka3 :)


Aku tersgt3 lah enjoy food sekarang ! makan je apa aku nak ! best gilaaaa ... yg penting after zero2hero berat aku turun lagi 1 kg !!! gila lahhh .. makan bagai nak rak .. *sampai kena marah* sedih je .. haha .. but , now 47kg tinggi 150cm :) Normal BMI ! Aku bahagia :D

 ni aku , kak fariha (our sponsor yg luarbiasa) , and migha !

Kak Fariha ni baru 23 tahun tak silap aku dah ada suami , anak , fulltime herbalife ! Income dia 10k <
best tak muda2 da ada mcm2 .. korang pon bole kalau korang nak ! :) 

ni hafiz dgn Pn Sharifah :)   

dia salah seorang speaker siang tu ! best gilaaaa . kerja dari rumah income riban2 ... Luarbiasa kan ! syok gilaaaa ! orang yg bnyk commitment pon bole buat .. kita2 ni yg duk busy apa tah tak tw , lau tak bole buat tak laa kann ..... *aku la tu* =.=*

Hafiz pulak adik sepupu aku ! yang sangat bersemangat ! aku respect gila kt dia .. baru 18 tahun .. dah fikir pasal future ! why not meee !!! masa aku 18 tahun .. sibuk2 mntk mama duit .. xnk berdikari .. tak fikir pasal future ! haishhh , xpe2 .. Allah dah rancang yg terbaik utk kita .. In syaa Allah :)


migha , my lovely housemate ;)

migha ni duk jauh tw ! tapi bole je g semua event ! :) Good luck dear ! you can do it !!! 
kalau aku msty da bg banyak alasan ! haishhh2 , takbole2 ! jangan nak cari alasan je eh ! ubh2 tabiat buruk tu .......

Azman , aku , migha ... hehehehehehehehehehehe

Yang migha tu aku da cite kan ... ni pasal c man ni pulak :) belajar ME tapi otak business ! Plus , rajin tahap dewa ! Rajin gila follow up customer .. dan tersangat la positive orangnyaa :) Cepat2 SV ye FH ! Good luck dear ;) heee

Esoknyaa , training lagi ! lagi best tau ! banyak gila belajar benda baru ... ni best gila ! Kita orang ddk depan !!!! lagi banyak serap ilmu tu ! Thank you Hafiz , pg2 bangun g cop kan tempat :) bagus sepupu aku nih ! hehe

Amalina peter 23 tahun dah berkahwin , ada anak seorang last month income 70k :)

Hebat tak hebat , fikir sendiri laa .. malas nk ckp .. korang mesty pandai menilai ! betol x ? 
Ramai lagi speaker yg hebat2 ! Lau korang nak kenal dgn org2 yg luarbiasa ni .. boleh la join aku sekali .. hehehe ..

Petang tu , hujan pon mengiringi kepulangan kami ke Selangor ! Terima kasih kepada semua yang banyak sangat tolong saya .. terharu sgt2 .. Semoga Allah membalas budi baik kalian :) In syaa Allah .. Sampai ketemu lagi di lain waktu ! 

Ingin sihat bertenaga di bulan puasa , Langsing bergaya di hari raya .. ? Tanya saya bagaimana ;) hehehe
Thank you for reading everyone ! May Allah bless us always :)


If you want to ...

BE HEALTHY
LOSE WEIGHT
GAIN WEIGHT
MAINTAIN WEIGHT
RESHAPE YOUR BODY
IMPROVE SKIN COMPLEXION

in HEALTHY way ?????

Ask me How !

p/s : Herbalife is certainly not a medicine but food n beverages :) Lets change our lifestyle with having good nutrition for our body ;)
Any question and futher explaination , contact me ! 016-3545791 - Farhana .

No comments:

Post a Comment